lauantai 16. kesäkuuta 2018

Et palaa

Tästä on jo aikaa
yhä mietin, oliko meissä taikaa
olin sulle joku helvetti, en taivas
sun vierelläkin mulla oli kaipaus
en saanut otetta susta
en ymmärrä mitä halusit musta
näin sussa jotain herkkää
olit silti kovaa kuorta pelkkää

helvetistä taivaaseen
tunnetilasta toiseen
me kuljettiin, riideltiin
viereesi halusin
sovittiin, silloin sen tajusin

tässä nyt eteenpäin menen
yhä mietin missä kuljet
olin sulle joku matka, en määränpää
susta toivo jostain vain jäljelle jää
en ymmärtänyt sua
et edes yrittänyt kuunnella mua
näin susta että tykkäsit salaa
et silti luokseni enää palaa

helvetistä taivaaseen
tunnetilasta toiseen
me kuljettiin, riideltiin
viereesi halusin
sovittiin, silloin sen tajusin


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...