sunnuntai 12. tammikuuta 2020

Välimatka

Tää ei oo mikään tunteiden hautausmaa
aion sua vielä rakastaa
meidän tie vain hetkeks nyt eroaa
meidän maailma yhteinen halutaan hetkeks hajottaa
enkä anna tän satuttaa
susta välillä unta näen vaan
elämä heittelee
mut ei tää kaikki ihan raunioiks mee

välimatka pitkä on
tuntuu et aivan loputon
kaipaus mun sisällä kyntää
mun sydäntä jäädyttää
tää pitää vaan kestää

tää ei oo tunteiden kuolletusta
aion saada vielä otteen susta 
välimatka ei tee musta pelokasta
meidän eroon hetkeks halutaan
en anna minkään satuttaa
meidän tiet tulee vielä kohtaamaan
elämä riepottelee
meidän perustuksia koettelee

välimatka pitkä on
tuntuu et aivan loputon
kaipaus mun sisällä kyntää
mun sydäntä jäädyttää
tää pitää vaan kestää





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...