lauantai 15. helmikuuta 2020

Jotain menetetään

Taas kävi näin
maailma meni nurinpäin
en voi olla sun kaa
sä teet mulle jotain pahaa
yksin joudun jatkamaan
tätä pitkää matkaa taivaltamaan
tunnetiloja yksin kokemaan
ja sä haluut nähdä maailmaa
mä en siihen kuulukaan

maailman yksin nyt nään
sitä osaan kyllä värittää
sua ei korvaa mikään
sori et joudun silti lähtemään
molemmat jotain tärkeetä menetetään

jälleen tää tapahtuu
kaikki vaan murskautuu
et tee mulle hyvää
sä saat mut kärsimään
jotain tosi arvokasta aikaa elettiin
yksin alan taas elämään
kaiken itse kokemaan
ja sä haluut liikaa
mut et haluu mua sun maailmaan

maailman yksin nyt nään
sitä osaan kyllä värittää
sua ei korvaa mikään
sori et joudun silti lähtemään
molemmat jotain tärkeetä menetetään

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...