perjantai 8. kesäkuuta 2018

Kaipaatko mua

Oon yksin ilman sua
tiedän, hetkittäin ajatelet yhä mua
olit mulle koko kuva
jonnekin käveltiin
toisemme nähtiin
mut sä sait mitä halusit
pois mun luota lähdit
uutta elämää tavoittelit
kai parempaa ansaitsit

oon surullinen
sun kanssa olin niin onnellinen
kaipaatko mua
kukaan muu ei mun lailla voi tajuta sua
yhä täällä elelen
kotisatama turvallinen

meillä oli yhteistä aikaa
muistan kuinka kuljettiin tätä matkaa
olit mulle taivas ja maa
riidat sovittiin
yhdessä naurettiin
tavoittelit taivaalta kuuta
halusitkin kaikkea muuta
sain tarvitsemani sulta
tästä on jo puoli vuotta


oon surullinen
sun kanssa olin niin onnellinen
kaipaatko mua
kukaan muu ei mun lailla voi tajuta sua
yhä täällä elelen
kotisatama turvallinen

yksi merkki riittää
jätän kaiken ja sydän kiittää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...