maanantai 11. kesäkuuta 2018

Toiveuni

Oliko kaikki tässä
näinkö mulle kävi tässä elämässä
ajatukset suhun aina vaan palaa
sen jo kohta itseltäni salaan
tää kaikki on niin lopullista
kumpa kaiken vois aloittaa alusta
jos nähtäis jatkettaisko vaan
ja ottaisit mu halaukseen tiukkaan
millon tulisit taas mun luo
onnen lantin heitän, toivoa sillä tuon
toivon kipinän itselleni suon

mua pelottaa
toiveuni toistuu taas
mennyttä jäin kaipaamaan
en irti osaa päästää susta kokonaan 

onko toivo poissa
et ole enää läsnä mun elämässä 
kaipaus jälleen mun luokse saapuu
tää mun maailma aina siihen kaatuu
jos tavattais olisitko vaitonainen
vai oma itsesi ihan samanlainen
jos nähtäis jatkettaisko vaan
ja halaukseen ottaisit mut kokonaan
kortit pöydälle asettelen
unelmia meistä kehittelen
toivon kipinällä haavaani parantelen

mua pelottaa
toiveuni toistuu taas
mennyttä jäin kaipaamaan
en irti osaa päästää susta kokonaan 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...