keskiviikko 13. kesäkuuta 2018

Vahvat mulle pärjää

Kaikille tahdon hyvää jakaa
mut lähelleni ei oikein pääse kukaan
osaan lukea sun alitajuntaa
sitä kautta tiedän oletkoo tosissaan
mun lähellä vahva olla pitää
silloin en ala  heti kylmettymään
jos heti sun sydän sulaa mun edessä
oletkin yksin seuraavassa hetkessä
viereeni alan sua haluamaan 
tietäisimpä vaan missä sut tapaan

saatana ei tästä tule mitään
en tahdo sua vierelleni enää
tuskin ketään
mut myönnän et yksin
pimeyttä pelkään
vain vahvat mulle pärjää

kriteerit aina vaan kasvaa
siinä millaisen kanssa tahdon elämäni jakaa
osaan sut kyllä pois ajaa
eikä omatunto siitä soimaa
oon ehkä kovettunut sisältä
en tiedä miksi en ole aina läsnä
mut on mullakin olemassa tunteita
ja olen saanut niistä ruhjeita
joudunko aina vaan yksin kulkemaan
kaiken ympäriltäni pois sulkemaan

saatana ei tästä tule mitään
en tahdo sua vierelleni enää
tuskin ketään
mut myönnän et yksin
pimeyttä pelkään
vain vahvat mulle pärjää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...