lauantai 21. heinäkuuta 2018

Keskitie kultainen

Kaikki värit kartassa
mieli välillä tasapainossa
joku mua ohjaa
silloinkin kun osun ojan pohjaan
alamäkiäkin tapahtuu
ne kauheilta tuntuu
mut valo mua kutsuu
vaikka tunteet liian voimakkaina tuntuu

keskitie kultainen
toivon, mua eteenpäin vie
etten liikaa tee
tai liian syviin uniin mee

kaikki tunteet mussa
olen niiden vallassa
jotain vielä saan
silloinkin kun suru syliinsä ottaa
huoliakin kasaantuu
ne luissa ja ytimissä tuntuu
mut rakkaus mua kutsuu
vaikka tunteiden armoilla mieli murtuu

keskitie kultainen
toivon, mua eteenpäin vie
etten liikaa tee
tai liian syviin uniin mee

kaikki niin hyvältä tuntuu
tai pois luisuu
liikaa tai liian vähän
olen kuin nuoralla tanssijana
liikaa värejä ja tasapainoilua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...