torstai 26. heinäkuuta 2018

Suhun maailma kaatuu

Oot kaukainen haave
sun takia kuljen kuin aave
haluun paljon susta
mut en eti armahdusta
olit juttuhetkiä ohikiitäviä
ja mun on yksin lenneltävä
oon sun takia jotenkin hädissään
ja päätin, tää ei tähän jää

oot mun salaisuus
ikävä ja kaipuu
tää sadulta tuntuu
mut suhun mun maailma aina kaatuu
palasia itsestäni annan
salaisuutta kannan

oon pää pilvissä
sun takia haen tukea enkeleistä
toivon paljon susta
mut et tiedä kaikkea musta
pois menit jonnekin
ja mä tiedän, tuut  takaisin
oon itsevarma mut sua alan jännittää
niin et polvet alta pettää

oot mun salaisuus
ikävä ja kaipuu
tää sadulta tuntuu
mut suhun mun maailma aina kaatuu
palasia itsestäni annan
salaisuutta kannan


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...