perjantai 13. heinäkuuta 2018

Metsä on mun turva

Metsän keskellä istun
havunneulasia katson
ja olen ihan loppu
miten sain itseni tähän pisteeseen
että joudun voimista luopumaan
nousenko vain jatkamaan
olen herkkä kuormittumaan
valmis lepäämään 
ja antautumaan

metsän rauha
on mun turva
sille huoleni annan
kevyempää taakkaa kannan

sammalta vain näen
kuvittelen metsän väen
ja uupunut olen
miten sain itseni tähän kuntoon
ettei oikein mikään kiinnosta
enkä saa kiitosta
on vaan jotenkin noustava
kortit vielä katsottava
ja antauduttava

metsän rauha
on mun turva
sille huoleni annan
kevyempää taakkaa kannan


                                  
                              Kuvahaun tulos haulle mäntymetsä
                                       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...