tiistai 3. heinäkuuta 2018

Ei vierellä ketään

Takaisin pimeään
tänne jään
mikä pelastaa
en synkkyyteen halua vaipua enää
auta mua elämään
missä tavataan
lukot yhdessä avataan
sua vielä niin tuntematonta kaipaan
tahdon kaiken kanssasi jakaa
missä kuljetkaan

missä oletkaan
tuu mun mukaan
sun kanssa en pelkää
nyt ei vierellä ketään
joka mun vieressä lepää
haluan, olet aina mun puolella
kaikessa tukena
täällä sua odotan

takaisin helvettiin
sinne menin
päiviin pimeisiin
mikä mut vielä pelastaa
en epätoivoon halua vaipua enää
kaiken se kestää
kun kohdataan
kaiken mitä halusin saan
puoliskoa toista niin kaipaan
miten voisitkaan mua auttaa
missä kuljetkaan

missä oletkaan
tuu mun mukaan
sun kanssa en pelkää
nyt ei vierellä ketään
joka mun vieressä lepää
haluan, olet aina mun puolella
kaikessa tukena
täällä sua odotan


                                Kuvahaun tulos haulle heart arrow

                              


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...