perjantai 27. heinäkuuta 2018

Syksyinen puu

Syyssade taivaalta piiskaa
oon väsyny, joku mua riivaa
pitää nousta ja lähteä
tekemään omia tärkeitä tekemisiä
miks kestän tän kaiken
edessä päivä tunteita ilman
kunnes joku vastaan tulee
mua ohjaa suuntaan oikeeseen
siitä kai tässä kysymys
jonkun muun kuin oma kynnys

miks täällä kuljetaan
herätään ja nukutaan
kaikki sisälle suljetaan
huomista pelätään
jotain etsitään
kunnes eksytään

tuuli korvissa ulisee
on viileetä ja todellisuus iskee
täytyy herätä ja nousta
maailmoista niistä ihan omista
mitä järkeä tässä on
vastassa todellisuus rakkaudeton
kunnes jonkun tärkeän tapaan
oon hetken huolista vapaa
siinä kai tän kaiken tarkotus
että on vierellä aito rakkaus

miks täällä kuljetaan
herätään ja nukutaan
kaikki sisälle suljetaan
huomista pelätään
jotain etsitään
kunnes eksytään

välillä suoritan
oon väsynyt, en huoleton
kuin syksyinen puu
ongelmat kasaantuu
toivon, tää vaihe loppuu


                      Kuvahaun tulos haulle autumn

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...