lauantai 7. joulukuuta 2019

Tunnet mut

Menneisyys kummittelee
mietin juttuja ja päässä sumenee
keitän teetä ja arki eteenpäin rullaa
mut jokin ei palaa enää koskaan
hyväksynkö sen ja uusi aamu koittaa?

sä tunnet nyt mut
sä oot mun aamu uus
suruakin tunnen,
mut piristyn kun halaat ohimennen
palaset loksahtelee
kai mulla on vielä tunteet
eikä vain arvet vanhentuneet

Joku pidättelee
kelailen mennyttä enkä aina eteenpäin mee
käyn töissä ja autot ohi kulkee
eikä mennyt koskaan palaa
löysin sentään jotain kun ilta saapuu

sä tunnet nyt mut
sä oot mun aamu uus
suruakin tunnen,
mut piristyn kun halaat ohimennen
palaset loksahtelee
kai mulla on vielä tunteet
eikä vain arvet vanhentuneet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...