keskiviikko 18. joulukuuta 2019

Tää vaan tapahtuu

Nyt se alkaa
etten sua enää kaipaa
miks en sua enää halaa?
ne ajat hyvät ei enää palaa
pois mä tahdon
tuu takasin jos haluat
sä vaan sanot
ja siinä mua katsot

tää vaan tapahtuu
kaikki nyt loppuu
tunteet hiljalleen hiipuu
pimeeseen mieli menee
miks se niin tekee?

Näin se alkaa
etten sua enää halua muistaa
miksen sua huomioi enää?
se vaan tapahtu  tänään
kauemmas mä tahdon
enkä takaisin tuu
vaikka sanot
et mun mieli muuttuu

tää vaan tapahtuu
kaikki nyt loppuu
tunteet hiljalleen hiipuu
pimeeseen mieli menee
miks se niin tekee?

miks en sua muista?
yksin mieli ei oo musta
oma polku jatkuu
kaikki muu mun tieltä poistuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...