perjantai 6. joulukuuta 2019

Mä siedän

Sun sanat valehtelee
ne ohitan, vaikka sut aina saan
taas tähän yhteiseen mielentilaan
et tarkoita mitään,
kun kerrot että rakkaus itää
onks täs mitään järkee enää

ja mä siedän,
ja mä tiedän
et mua pimeyteen viedään
ketju kaulassa vedetään
jonnekin turmioon, ihan metsään

Sun katse vealtelee
sen ohitan, vaikka on tunteet
taas kaksistaan päädytään
kun sanot jotain, me siinä jäädytään
onks toivoa enää yhtään

ja mä siedän,
ja mä tiedän
et mua pimeyteen viedään
ketju kaulassa vedetään
jonnekin turmioon, ihan metsään

miten täs nyt näin käy
mietin aina kun yksin jään
missä ois aidompaa
sitä tunnetta oikeaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...