torstai 7. helmikuuta 2019

Mustat siivet

Elän todellisuudessa omassa
mustassa hupussa
kaukana kaikesta
en nää tien viittoja
vain hapuilen pimeässä
jään tähän, elän hetkessä
välillä niin kylmässä 
paino olkapäillä

enkelillä mustat siivet
se näyttää mulle tien
enkä tiedä mihin se vie
mulla ei oo kiire

mieli uinumassa jossain
siipien suojassa
olen maanpaossa
en löydä oikeaa reittiä
olenko kiinni elämässä
tähän jään, istun hengittämässä
olen vain tässä
hiljaisuudessa kylmässä

enkelillä mustat siivet
se näyttää mulle tien
enkä tiedä mihin se vie
mulla ei oo kiire

en kestä mitään
en halua ketään
kierrän kehää
olen juossut pakoon elämää
nyt tähän jään


                                        Kuvahaun tulos haulle black angel

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...