tiistai 5. helmikuuta 2019

Mieli niin haikee

Kuljen kohti virtaa
tätä kaipauksen siltaa
elämä paljon antaa
mutta myös ottaa
jotain mun sisin haluaa
itkee yksin ja vaikeroi
mulla on tunteet
niitä ei oteta pois

mieli niin haikee
ja olotila vaikee
haluan ikävän haudata
sua vaan odottaa
ehkä vielä sen tärkeän nään
siihen asti yksin jään

niityllä yksin tanssii
ikävä joka lähtee
sulla ois annettavaa
mutta myös otettavaa
pientä surua mun sisin kantaa
miettii yksin ja ikävöi
mulla oli tunteita
niitä ei multa oteta

mieli niin haikee
ja olotila vaikee
haluan ikävän haudata
sua vaan odottaa
ehkä vielä sen tärkeän nään
siihen asti yksin jään

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...