tiistai 29. tammikuuta 2019

Nimeäsi kuiskaan

Lammen rannalla juteltiin
se hetki mun mieleen tatuoitiin
se hetki ei tule takaisin
susta oikeesti tykkäsin
ja sut mä halusin
kumpa vielä luokseni palaisit

sun nimeäsi kuiskaan
aina kun sua kaipaan
olet muistoissa vaan
ja mun ikävä huutaa

kaikesta me puhuttiin
se hetki sai mut fiiliksiin
sä et enää palaa
sua mielessäni halaan
ja sut mä halusin
kumpa tulisit vielä takaisin

sun nimeäsi kuiskaan
aina kun sua kaipaan
olet muistoissa vaan
ja mun ikävä huutaa

loppuuko tää koskaan
tuunko sut aina muistamaan
ja nimeäsi kuiskaamaan


                           Kuvahaun tulos haulle lammen ranta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...