perjantai 23. maaliskuuta 2018

Sun kans en oo onneton

Miks mä aina päädyn sun luo
sillon ku nähään mulle elämäniloo tuot
muualla välil säädät
sanoit et mua oot miettiny taas ja haluut mut, niin päätät
saadanko me täst jotain vakavaa aikaan
sitä ohikiitävän hetken kaipaan

jotain sussa on
sun kans en oo onneton
tykkään kyl susta
jä tiiän et säkin musta
silti pakenen
ja ilman sua palelen
mitä me oikeesti halutaan
sitä pitäis alkaa kelaamaan


joku sussa kiehtoo ja on kivaa
sun kanssa on aina niin rentoo kun jutellaan
mut en saa sydänsurui jos päätettäis ettei meidän matka jatkukaan
must on kiva kuulla et mua kelaat
etkä mun kans haluu vaan pelaa
joku magneetti meitä yhteen vetää
mut jotenkin tiiän et tää ei tuu kestää
osaan tunteet jäädyttää
suojelen mua  jos ei yhteen päädytäkään

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...