keskiviikko 21. maaliskuuta 2018

Pääs kuvitelmii

Mä tiedän mitä haluun
ja ootan et se mun elämään saapuu
mut en vaivu koskaan epätoivoon
tuijotan yksinkin onnellisena vaikka aamuruskoo
susta, missä ikinä oot valveunta nään
jos en saa just sitä mitä haluun, yksin tähän jään


mun pääs kuvitelmii
jonkun nään kun laitan silmät kii
tulisit mun luo, ottasit mut syliin
vaivuttas hetkiin hyviin
ja ne epätoivoset jäis mietteisiin synkkiin


sit sä mun eteen tuut ja mulle iskurepliikkei lauot
haluun sun näkemisest heti tauon
näät jotain mussa
mä en mitään sussa
keksi vaik jotain omaperäsempää
silti en sua mun vierel nää
sut vaan pois mun luota haluun heti työntää


mun pääs kuvitelmii
jonkun nään kun laitan silmät kii
tulisit mun luo, ottasit mut syliin
vaivuttas hetkiin hyviin
ja ne epätoivoset jäis mietteisiin synkkiin


tajua jo et me oltais jo jotain jos tää toimis
oon yksin mut en epätoivonen ja ihan voimis
ootan et tapaan sen kenet haluun
silmät jälleen suljen, sorrun kuvitteluun
yksin pimeäs kannan soihtuu
sit välillä nää epätoivoset koittaa mus roikkuu
tekis mieli sitä yhtäkin vetää nekkuun
haluun vaan parasta, tää on todellinen kaipuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...