sunnuntai 3. joulukuuta 2017

Tulevaisuudesta

Minne mun askeleet vie
missä on mulle tarkotettu tie
kenet vielä kohtaan
kenen kanssa voin elämää jatkaa
tulevaisuus kun koittaa
vai pitääkö mun yksin jaksaa?
sitä ei tiedä kukaan

kuka kaipaa
kuka mut haluaa
kuka kaiken jakaa
halaa kun vettä sataa
siihen asti mun siivet kantaa

myönnän, kaikki tää pelottaa
tulevaisuus on mysteeri
pysynkö kasassa vai hajoaako koko systeemi
pitääkö mun unelmat hautaa
joku mulle sano: elämä kantaa
mut paljon se ottaa kuin myös antaa
en tahtois taakkaa kantaa

toivon et oon onnellinen
oma itseni ja vähän kummallinen
menneisyyttä syyllistyn kaipaamaan
vaikka tiedän, sitä ei takaisin saa

        

                     Futuristic businessman in suit holding a blue microchip ball, world internet connection, speed, contact, communication, on a black background. Concept: future technologies, future intellect, fast.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...