perjantai 1. joulukuuta 2017

Kaipauksesta

Kaipaus pintaan nousee
sisin hiljaa itkee
en tiennyt et tuun näin kärsimään
kun oli mun päätös et erilleen päädytään
kauanko tätä vielä kestää
toivunko koskaan,
sitä pelkään
kun en ajattele sua mun mieli lepää

koska mun sielu lepää
koska tä loppuu enkä kärsi enää
koska muualle meet
koska lähistöltä muuton pois teet
koska jään yksin tänne paleleen

mielikuvista susta mun pää täyttyy
ulkona kun et oo lämmittämäs, mun kädet jäätyy
joulukin ilman sua lähestyy
kuka mut pelastaa
arvet nää paikkaa
et voisin elämää jatkaa
ja taas nauraa
aikoja parempia mun sisin nyt odottaa


                     
                                         Kuvahaun tulos haulle broken heart

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...