perjantai 23. helmikuuta 2018

Mun pitää muuttua

Ulkona jäätyy
mihin tää elämä päätyy
minne kaikki vie
missä on mun tie
oon käännekohdassa
viime ajat menny pohjalla
miks mul on vaikeet
ja olo ollu niin haikee

mun pitää kasvaa
haluun et on taas nastaa
tästä on hyvä jatkaa
suupielien pitää kääntyä hymyyn
etten kuole pystyyn

kenet mä tapaan
menenkö taas halpaan
mun täytyy muuttua
mitään ei saa puuttua
haluun tasapainoa
ettei menneisyyden haamut vainoa

mä pää pystys eteenpäin meen
kaiken tästä lähtien oikein teen
kun mieli järkkyy vedän happea
enkä hae päihteistä lohtua
mun pitää sisältäpäin muuttua


                       Kuvahaun tulos haulle change

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain menetetään

Taas kävi näin maailma meni nurinpäin en voi olla sun kaa sä teet mulle jotain pahaa yksin joudun jatkamaan tätä pitkää matkaa tai...